»Vsako dejanje, s katerim namerno končamo svoje življenje ali življenje drugega, je tako z etičnega kot verskega vidika nedopustno, uvajanje možnosti samomora s pomočjo pa pomeni družbeno odpoved skrbi za najbolj ranljive.«
»Vsakega človeka spremlja strah pred trpljenjem, posebej ob koncu življenja. Vendar odgovor na ta strah ali na trpljenje bolnih in ostarelih ne more biti uvajanje možnosti samomora, temveč krščansko razumevanje, da je človeško življenje nedotakljiv Božji dar, pospeševanje družbene solidarnosti ter hitrejši razvoj paliativne medicine.«
»Pomembno je, da najprej naredimo vse, kar je mogoče, da smo tistim, ki se poslavljajo od življenja, blizu in da ohranjamo njihovo dostojanstvo.«
»Kar je škof Štumpf zapisal, torej da gre za boj med življenjem in smrtjo, je dejstvo. Mislim, da se vsak škof s tem strinja.«
»Smrt je del življenja, ki nas čaka na koncu naše poti. Kakšen bo naš odnos do življenja, takšen bo naš odnos do smrti.«
»In seveda o posameznih rešitvah, kako vrednote kot so vrednost življenja, možnost odločanja o samem sebi in nedotakljivost življenja na pravi način uravnotežiti, da bi dobili družbeno in pravno usklajeno rešitev.«
»Zelo na široko odpira vrata za ljudi, ki bi želeli končati svoje življenje.«
»Zadnje obdobje življenja je najbolj travmatično in zahteva veliko mero spoštovanja in naklonjenosti do ljudi, ki se poslavljajo od nas.«
»Uzakonjenje evtanazije prinaša ljudem možnost in zavedanje, da imajo, če bodo 'poraženci na loteriji življenja', možnost zasilnega izhoda, kar daje občutek varnosti.«
»Ne želimo pa na način, kot je bil predlagan, sodelovati pri zaključku življenja svojih bolnikov, za katere smo čez dolgo obdobje skrbeli in z njimi vzpostavili odnos.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju